niedziela, 3 lipca 2016

Morfologia: 1

Jakiś czas temu robiłam badanie krwi.

Tak jak przypuszczałam poziom hormonów jest daleki od normy, ale po 20 idę do endokrynologa po tabletki, które tym razem będę regularnie przyjmować.  Poziom TSH i prolaktyny mam znacznie podwyższony, ale wiem, że leki na pewno pomogą go wyregulować.

Mój Lipidogram też nie jest najlepszy:

Cholesterol całkowity: 202,7   (ponad normę)

Cholesterol HDL: 34,0   (poniżej normy)

Cholesterol LDL: 134  (granica normy)

Triglicerydy:  172,7 (ponad normę)


Wychodzi na to, że "popracować" powinnam szczególnie nad zwiększeniem ilości dobrego cholesterolu HDL. Mam nadzieję, że zmiana stylu życia niedługo będzie widoczna również w wynikach.

Mam też podwyższony nieco kwas moczowy:

6,94 (a norma to 5,7)



Za kilka miesięcy powtórzę badania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz